... urip opo anane kadyo ilining banyu, ora kedhuwuren gegayuhan, ora kejeron pasrahe ...

Saturday, November 10, 2007

c r e d i t

setelah sekian masa mengharu biru suasana lewat laman blog, baik saya nak haturkan terima kasih yang tiada terkira kepada beliau-beliau yang telah memberi inspirasi saya sehengga berbuat sebegini, diantara pun :

masHadi dan Wan Zul pada episode kelam..

UKay's untuk ... (2)

Iraas Irma support di ... (3)

Ella menyokong pada ... (4)

Saari Amri untuk ... (5)

Zurain melengkapi ... (6) akhirnya..

tak lupa kepada komentator-komentator pada sekian postingan silam, sokongan serta kecaman kalian sungguh memberi warna hidup saya. Sekian, salam sayang seribu kali sayang dari saya..

16 comments:

sayurs said...

demikianlah, saya hanya coba merangkai beberapa lirik lagu malaysia.. wkakakaka...
yang mo marah silaken, mo mitzoeg2 diperbulihken, mo menghujat juga ga ditarik bayaran, silaken... silaken...

Siti nurhalisa said...

tetep saye tak nak percaye, awak ni ndak mengelak, awak malu hati untuk mengakuinya .
Disini Siti tak mau banyak berbual ke awak, siti cume nak sikit protes, kenape nama Siti tak dimasukkan ke rancangan yang awak buat .

ichaAwe said...

hah!!!! kok jadi perkumpulan orang2 malaysia gini?????????

awak tu sayur kah??? awak tu benar2 dia yg saya kenal tu...
bah!!!! binun...ngantuukkk... bobo aja deh

Matahari said...

Jadi selame ini awak tak mau bercakep eh cakap dengan saye gare2 inikeh???
huh..saye tunggu malam ini awak titempat biase...

siti nurhalisa said...

siti lupa semalam ada sikit hal yang nak siti sampaikan, apa lagu-lagu itu nak awak anggap sebagai lagu daerah boyolali ? sebagai balas dendam terhadap negeri siti yang banyak mengambil lagu-lagu negara awak .

nieznaniez said...

ini ape ye ??


kok aye kagak ngarti ?? (lho kok jadi betawi ?!)

ndahndut said...

hmm dah sembuh ??

liexs said...

Mudah-mudahan saya bukan termasuk yang memberi warna kela dalam blog indah ini.

LifeByYourHand said...

sukses yach om..

adekjaya said...

saye emang udah mahlum dengan kegilaan awak, tapi awak ta boleh berbuat gitulah..nama saye ta disebutkan pule didalam rancangan yang awak buat..padahal, kemenyan yang awak minta, saye datengkan khusus dari negeri saye, endonesie..ah, macam mana pula awak ini..

sayurs said...

#siti nur (bencong batam ?) : lagu anda terlalu pop, ha..ha..

#bunda Icha : eh kalo ngantuk cuci muka dibelakang sana (kata pak guru)

#matahari : tempat biase nyang mane non wkakaka..

#siti lagi : analisa anda ngawur 100% sing mbolali yo sopo :P

#Niez : beruntung anda tidak mengerti.. :D

#nDah : sembuh tuh yang kaya gimana to :D

#pakdhe Liex : lha rumangsane ??

#om Koz : suwun Om..

#kadek suartama : ente juge bise aje tong..

aLe said...

keren jhee koleksinya :D huhu

lady said...

ga mudheng saya :)

Novee said...

Orgil! Situ bukan sayur, tp kampret!
*kekekekkk* Najong deh!

"salam sayang seribu kali sayang..."
beneran situ sayang ama saya *HOEEEKKK*

gyahahaaaa... kabooorrr

dasar sayur ga waras! kebanyakan nongkrong di rel

Si Jagoan Makan said...

Opo toh iki maksute ? judule credit... tapi aku kok ra mudheng toh ? wis alih profesi to yur ? saiki ngereditno panci tah ???

sayurs said...

#Ale : lumayan Le, buat nemenin malam2 sepiku 9halah) :P

#bunda Elen : ga mudeng ? slamet... slamet..

#Nopex : waras tuh yang kaya gimana ya..

#menDol : weh yo jelas, ra mung panci, motor mobil smpe kapal selam aku ada kok tinggal pesen aja..